tiistai 10. elokuuta 2010

Voi hel...

Minä jo melkein huolestuin kun ei ole hetkeen vituttanut. Noh, tänään sitten paluu maan pinnalle. Minua itseasiassa on tänään vituttanut kolmekin eri asiaa, mutta koska ne kaikki liittyy ihan eri aiheisiin niin teen niistä erilliset postaukset koska kaikki tilanteetkin ovat kehittyneet pitkällä aikavälillä.

Pääsin onnekseni vaihtaman alaa, pääsin siis sisään Korkeakouluun. Olin siis helkkarin tyytyväinen itseeni, muistin hoitaa kaikki paperityöt ja muut ajallaan ja etuajassakin ja muutenkin luullut nyt, että kävelen vaan iloisesti koulun ovesta sisään syyskuun alussa ja istun perseelleni ja alan opiskella.

No ei, tänään tuli sitten jännä ylläri postissa.
"Olette ilmoittautunut poissaolevaksi lukukausille 10-11."
Että vittu mitä?! En kyllä tasan ole kun olen jo jäsenmaksuni ja kaikki mahdolliset muutkin hoitanut jo. Noh, ajattelin eka, että eihän siinä mitään, käyn vaan verkossa muuttamassa statusta kun olen maksellutkin nuo jo. No ei sitten, pitäisi maksaa uudelleen, en perkele ala. Noh, tuota pitää sitten huomenna hoitaa ja koittaa mahdollisesti käyttäytyä sivistyneesti. Onneksi kyseinen kanslia ei ole enää auki, en ole ihan varma, että pystyisin sivistyneeseen kommunikaatioon tänään, en nyt, sen verta korpeaa tuo asia. Kun erikseen vielä kysytty ja varmistettu, että kaikki on ok, niin ei helvetti. Noh, tuon asian varmaan saan kuntoon aika kätevästi, ei siinä, mutta perhana jos pitää sen takia olla poissa töistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kuulen mielelläni jos jollakulla muullakin on jotain sanottavaa.