torstai 20. toukokuuta 2010

"Etkö sä mun kans vois tehä poikkeuksen?"

Tuo on niitä kysymyksiä joita tulee aika monesti vastaan kun ne henkkarit on kotona tai on jotain muta vastaavaa on kyseessä.

"No kyllä sä mua voit uskoo..."
"Kyllä minä olen tuo!"
"Kyllähän minä ymmärrän, että sun pitää tehä nuin, mutta etsä nyt tän kerran..."
"No, kyllä se on mun firma!"

No en helvetti voi! Perkele kun ei mene jakeluun vaikka kuinka koittaa selittää miksi mitenkin toimitaan. Aina juuri HÄN on se, jonka kohdalla on okei tehdä poikkeus. Perkele ole vaikka Kekkonen, mutta sinun pitää pystyä todistamaan se! Minulle on ihan hiton sama kuka johtaja sinä olet, mutta niin kauan kun en sitä voi mistään tarkistaa niin ihan sama. Ne paperit ei liiku siitä mihinkään. Ihan sama jos se vieressäsi oleva tyyppi kuinka vakuuttaa, että
"On se se!"
Niin ei silläkään ole hitto mitään merkitystä niin kauan kun en voi todistaa, että kuka on kuka. Miksi se on niin perhanan vaikiaa? Kysyn vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kuulen mielelläni jos jollakulla muullakin on jotain sanottavaa.