torstai 18. maaliskuuta 2010

Traktori

Yksi syy miksi perustin tämän blogin on tosiaa se, että olen asiakaspalvelutyössä. Ja asiakaspalveluun kuuluu kommunikaatio asiakkaiden kanssa. Ja tuo kommunikaatio ei aina oikein toimi. Tai siis... Joskus tekisi mieli sanoa vastaan enempi kun mitä voi. Tänään oli taas yksi niitä hetkiä kun mietin hiljaa mielessäni, että miten tällä pallolla voi olla niin idiootteja yksilöitä ja miten ne on selvinneet hengissä.

(Asiakas siis A ja Minä M.)

A: Minulla olisi täsäs tällainen vanha traktori. Se pitäisi saada kilpiin.
M: Niin oliko se ollut aikaisemmin rekisterissä?
A: En tiedä.
M: No siis, jos se on ollut niin sitten siitä pitäisi olla omistajuusselvitys, että saadaan siihen kilvet.
A: On minulla siihen jo kilvet!
M: ... okei, saisiko sitten sen tunnuksen niin katotaan löytyykö sitä järjestelmästä?
A: Ei ne nyt siihen traktoriin kuulu! Hain ne tuolta pellolta toisesta traktorista!
M: Tuota... Eihän ne sitten kyllä siihen traktoriin kuuluisi...
A: Niin niin, saisinko minä nyt tähän traktoriin ne paperit?

No et hitto saa! :D Miten voi olla toisella pokkaa tulla toisen työpaikalle vauhkoamaan siitä, että rikkoo lakia... ja minunkin sitten pitäisi? Täh? Ei mene läpi. Sori vaan.

Sen lisäksi vihaan nykyisen toimipisteeni näppäimistöä. Se on kertakaikkisen kammottava tapaus. Jos hitto tahtoo jonkun erikoisnäppiksen niin voisiko sen ostaa kotiin? Tai ainakin varata tuuraajaa varten jonkun sellaisen jota osaa käyttää ilman insinöörikoulutusta? Enkä killin kello tajua miten työkseen ohjelmaa joka käyttää ponnahdusikkunoita käyttävä toimistotyöntekijä ei saa aikaiseksi poistaa ponnahdusikkunat estävää sovellusta... En tajua, en käsitä. Ja joka kerta kun joudun tekemään työni kahteen kertaan sen pahuksen eston takia meinaa revetä verisuoni päästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kuulen mielelläni jos jollakulla muullakin on jotain sanottavaa.