tiistai 10. elokuuta 2010

Rokote? Soitto?

Koitin editoida edellistä viestiä, mutta se hajottaa asettelun niin täysin, että hajotkaa sen kirjoitusvirheeseen.

Se kolmas asia.
Olen lähdössä reissuun ja ajattelin, että koska olen suuntaamassa alueelle jolle on rokotussuositukset olemassa niin hoidan ne kuntoon hyvissä ajoin ennen reissua.
Aluksi jo tilaamani rokoteaika siirtyi kun hoitaja soitti, että ei käykään kun on palaveri. Okei, en mennyt, kehotti soittamaan uutta aikaa lomien jälkeen. Soitin sitten ajanvaraukseen lomien jälkeen ja sain numeron josta nämä rokoteneuvonnat hoidetaan, mutta joka avautuu vasta viikon kuluttua, no tänään sitten soitin sinne rokoteneuvontanumeroon vain kuullakseni, että minun kannattaa ottaa nuo jo tietämäni rokotukset. Sen verran asia eteni, että hän lupasi hoitaa minulle reseptit niihin. Eli nyt miun täytyy enää hakea se resepti, hakea se lääke, soittaa uudelleen sinne ajanvaraukseen ja varata se itse rokotusaika ja mennä sinne rokotettavaksi. Hommassa on vaan se kiva hauska asia, että tuo ensimmäinen ihminen jolle loman jälkeen soitin olisi voinut samassa puhelussa hoitaa nuo kaikki asiat rokotteen reseptin ja rokotusajan tilaamista myöten kerralla ilman niitä 15 minuutin jonotuksia jotka tänään ja muulloin istun puhelimessa rokotusneuvontaan ja ajanvaraukseen soitellessani vain kuullakseni, ettei soitostani ollut oikeastaan mitään hyötyä koska tiesin jo mitä rokotteita minun pitää ottaa.

Olisihan sen voinut hoitaa vaikeamminkin... Kai. En nyt vaan keksi miten. Enkä kyllä ymmärrä miksi minun pitää häiritä useata ihmistä moneen kertaan ja kettuuntua puhelinjonossa jos yksi ihminen olisi alunperin voinut hoitaa koko homman... Tehdään taas asioita mahdollisimman vaikeasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kuulen mielelläni jos jollakulla muullakin on jotain sanottavaa.