keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Ruikuttavat ihmiset

Vituttaa kun on ihmisiä jotka ryömii vuosia itsesäälissä haluamattakaan tehdä asialle mitään. Joo joo, ne on kokenut paljon. Joo joo, niillä on ollut vaikeaa. Silti. Miksi sitä vaikeutta pitää tietoisesti jatkaa?! Joo joo, on se vaikeaa. Ehkä minä sitten vaan olen niin älyttömän paljon muita vahvempi ihminen, että olen päässyt ite sieltä suosta ylös. Mutta jos minä olen, niin miksei muutkin? Joo joo, on se vaikeaa. Ja joo, onhan se ihan älyttömän miellyttävää maata siellä sonnassa ja syytellä muita. Onhan se tavallaan ihan älyttömän kivaa kun on kamalan kurjaa... Mutta hei pliis! 10 vuotta? Eikö siihen sinä aikana jo kyllästy? Häh?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kuulen mielelläni jos jollakulla muullakin on jotain sanottavaa.