tiistai 6. huhtikuuta 2010

Mutta kun oli nämä pyhätkin ja enhän minä tiennyt...

Tänään poliisi toi kilvet autosta jota oli käytetty liikennekäytöstäpoiston aikana liikenteessä. Ei siinä pistelin tiedot koneelle, faksasin tiedot lisäveroa varten ja luulin, että homma oli tälle päivälle siinä.

Myöhemmin päivällä tiskiin tuli asiakas jolle piti tehdä omistajanvaihdos. Auton rekkari täsmäsi kilpiin kaapissa. Ei siinä, mutta kun sitä autoa ei sitten saa liikennekäyttöön tai kilpiä takaisin ennen kun se lisävero on maksettu. Tätä asiakas ei luonnollisesti oikein hyväksynyt.

Valitettavasti se itkuntihrustaminen ei auta. Eikä huutaminen, eikä tiuskiminen, eikä huonot tekosyyt, eikä selittely. Minä en voi tehdä sille asialle mitään. Piste. Minä en voi mitään sille, että oli pääsiäinen, enkä sille, ettei asiakas ollut huomannut sitä tekstiä otteella (suosittelen muuten lukemaan sen lisätietoja kohdan sieltä ilmoitusosalta), enkä sille, että se myyjä ei kertonut siitä, enkä sillekään, että asiakkaalla ei ole varaa sitä lisäveroa maksaa. Olen kyllä vilpittömän pahoillani asiakkaan puolesta, mutta minulla ei vain ole valtuuksia tehdä sille asialle mitään.

Niin se vaan on, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kuulen mielelläni jos jollakulla muullakin on jotain sanottavaa.