lauantai 27. marraskuuta 2010

Ruffeksi Ruffejen joukkoon.

Olen seurannut jo jonkin aikaa Kemikaalikimara blogia ja sen asiantuntevaa ja hysterisoinnista vapaata kirjoittelua maailmasta jossa elämme. Pidän ehdottomasti Anja Nysténin tyylistä kirjoittaa asiaa välillä vakavammin ja välillä kevyemmin. Kun satuin tämän päivän blogikierroksellani bongaamaan Anjan haasteen  en voinut olla liittymättä joukkoon.

  • Minä vastustan kaikkea yleistä typeryyttä ja hysterisointia.
  • Minä koitan ajatella aivoillani. 
  • Minä koitan elää elämääni ajatellen tekojani ja niiden seurauksia sen sijaan, että vain menisin eteenpäin ajattelematta mitään. 
  • Minä koitan tulla Ruffe-brändin arvoiseksi.
Vaikka kirjoitankin tunteella en halua satuttaa ketään. Siksi minä tätä blogia kirjoitankin. Olen todennut jo aikoja sitten olevani ihminen joka kiihtyy nollasta sataan alle sadasosasekunnin ja leppyy sitten kun saa asiat ulos ja käsiteltyä. Asioiden nieleminen vain ei ole oikea tai tervellinen tapa toimia, ainakaan minun kohdallani. Kun minulla on tämä oma paikka jossa kaikki saa ottaa päähän ja jossa saan ottaa niitä kierroksia ihan vapaasti jaksan paljon paremmin hymyillä ympärilläni oleville. Tämä on se paikka jossa minun ei tarvitse ajatella muita tai muiden loukkaantumista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anna tulla vaan, kuulen mielelläni jos jollakulla muullakin on jotain sanottavaa.